GIVEAWAY!

TIJD VOOR EEN GIVEAWAY! 😀

12483639_10207123343434731_1755336560_n

Wil jij kans maken op deze leuke cadeautjes? Volg dan mijn nieuwe blog!
Volg deze stappen:

1) Surf naar www.basimella.com
2)
Scroll helemaal naar beneden op de homepage
3)
Vul jouw e-mailadres in

Dat is alles wat je moet doen om kans te maken, simpel toch? Deze actie eindigt over 3 weken, dus op 28 januari.

Schermafbeelding 2016-01-07 om 14.46.29

Deze actie loopt ook op mijn Instagram account, waar je slechts moet liken en volgen. Wil je dus nog meer kans maken op deze prijzen, neem dan ook deel op Instagram!

Misschien wist je het nog niet, maar op deze blog (www.basimella.wordpress.com) zal niet langer gepost worden. Ik heb namelijk een nieuwe blog (www.basimella.com), waar ik je super graag zou verwelkomen ❤

12516153_10207124164015245_1508179387_n

Dit jaar zal gevuld zijn met giveaways, dus hopelijk neem jij deel aan ze allemaal 😀

Op welke cadeautjes zou je in de toekomst graag kans willen maken?
Laat het me weten!

Hier kun je mij vinden:

Mijn YouTube kanaal
Mijn Instagram account
Mijn Facebook page
Mijn blog

20 thoughts on “GIVEAWAY!

      1. Er is wel een probleem met je “nieuwe” blog, het laat duidelijk niet toe (ik heb je de foutmelding toegezonden) dat WordPress users comments op je blogje zetten.

        Héél raar.

        Like

      2. Dat meen je niet? Ik moet die webdesigner echt eens aan zijn oren trekken, er blijven steeds foutjes opduiken! Dankje om het te melden ik maak er zo snel mogelijk werk van 🙂

        Liked by 1 person

      3. Ja, inderdaad, schrok er ook even van, normaal zou je een mailtje van me hierover moeten gekregen hebben, als die mail functie werkt 😉

        Graag gedaan 🙂

        Like

      4. Oei? Da’s al helemaal niet goed. Het verzend omslagje bij “contact” kleurde groen, dus ik ging er van uit dat het verzonden was, maar geen probleem.

        1 mailtje met foutmelding komt er aan 😉

        Like

      5. Graag gedaan hoor, Sofie.

        Moest ik Facebook hebben zou ik je met plezier toevoegen, maar sorry, ik zal wellicht één van de weinigen zijn op deze planeet die géén Facebook heeft of wil 😉

        Liked by 1 person

      6. Graag gedaan, Sofie.

        Voor ik het vergeet, ik schreef me met mijn privé-werk email adres in op je nieuw blogje, kan je eens kijken of dat ook wel werkt ? ‘t is een Telenet mail adres 😉

        Gewoon om zeker te zijn en bedankt voor je snelle reactie.

        Like

Leave a Reply

